WIADOMOŚCI

Massa zostanie w Ferrari
Massa zostanie w Ferrari
Jak wyjawił Stefano Domenicali, Felipe Massa poprzez kolejny dobry rezultat zapewnił sobie przedłużenie kontraktu z Ferrari.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Wielokrotnie spekulowano na temat możliwości zwolnienia Massy wraz z końcem sezonu, jednakże po udanej drugiej połowie roku i mocnych wynikach w Japonii i Korei, Ferrari zdecydowało się na przedłużenie kontraktu.

Umowa powinna zostać oficjalnie ogłoszona przed Grand Prix Indii, choć w Korei zarówno Massa, jak i Domenicali potwierdzili, że to kwestia kilku dni.

"Nie mam wątpliwości, ale i tak poczekamy. Gdy jest OK dla obu stron, wtedy jesteś pewny. Sądzę, że zostanie to ogłoszone całkiem szybko" - zapewnił Brazylijczyk.

Stefano Domenicali także potwierdził, ze Felipe pozostanie w Maranello.

"Już niedługo poznacie nasze stanowisko w tej sprawie" - powiedział. "Uważam, że na pewno lepiej rozumie teraz samochód, lepiej rozumie opony, a faktem jest, że Felipe jest bardzo mocnym kierowcą, gdyż inaczej już teraz podjęlibyśmy inną decyzję."

"Czuję, że Felipe ma pod kontrolą rozumienie opon i samochodu, jeździ na poziomie, na którym powinien."

Decyzja Ferrari oznacza, że Nico Hulkenberg najprawdopodobniej podpisze kontrakt z Sauberem na sezon 2013. Niemiec był typowany na faworyta na miejsce Massy, gdyby Ferrari zdecydowało się zrezygnować z jego usług.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

59 KOMENTARZY
avatar
Klocuch12

14.10.2012 12:53

0

ciesze sie, push Felipe


avatar
ForzaFerrari

14.10.2012 12:54

0

Rozsądna decyzja.


avatar
fan massy

14.10.2012 13:00

0

zgadzam się świetna decyzja


avatar
Jahar

14.10.2012 13:03

0

Widać, że na rynku nie ma lepszych kierowców od Massy do Ferrari to i decyzja jest taka nie inna. Słabi kierowcy są na zapleczu.


avatar
MichalROID

14.10.2012 13:09

0

tutaj watch?v=nmx0zWrJ-q4


avatar
Nietoperz3

14.10.2012 13:12

0

I dobrze. Na ten news czekałem. W sezonie 2013 napewno odniesie zwycięstwo. Ciesze się że mój ulubiony kierowca zostaje w Ferrari.


avatar
karol

14.10.2012 13:15

0

Jedyna słuszna decyzja,Massa i Ferrari w formie,to absolutnie najszybsza mieszanka na torze,mam nadzieję,że choć jeszcze jeden raz będzie mógł powalczyć o tytuł!


avatar
athelas

14.10.2012 13:15

0

Super :) Chociaż wolałbym, że przeszedł do innego teamu (żeby po prostu się odświeżyć, coś jak Kovalainen), jednak nie jest powiedziane że po odejściu z Ferrari dostałby gdzieś pracę, więc to bardzo dobra wiadomość. Dalej czekam na pierwszą wygraną od Brazylii 2008 :)


avatar
Nietoperz3

14.10.2012 13:20

0

Kto czeka na zwycięstwo Massy. Chce zobaczyć radosne zwycięstwo Massy bo jego ostatnie zwycięstwo było z roczarowaniem bo przegrał tytuł.


avatar
xdomino996

14.10.2012 13:21

0

@7. karol ta z Alonso w zespole, jakby był szybszy podczas pierwszego wyścigu 2013 roku to od razu by go zespół przyhamował.


avatar
karol

14.10.2012 13:33

0

@10.xdomino996,jak przeczytasz mój wpis z mocnym akcentem na "mógł",to właśnie o tym to jest..


avatar
Święty

14.10.2012 13:55

0

No, widać, że nie chcą drugiego szybkiego kierowcy w Ferrari, zresztą trudno obecnie takiego znaleźć w stawce. Wolą Masę, który siedzi cicho i wypełnia team orders, poza tym za ściganie w Ferrari w nowym kontrakcie nic nie dostanie, a jeszcze będzie musiał dopłacić. Spoko układ


avatar
FERRARI19

14.10.2012 13:59

0

1.Cieszę się bardzo, że Massa zostaje, może za bardzo go nie lubię, ale nie ma innego kierowcy godnego jego miejsca. 2.Mam nadzieję, że Vettel nie znajdzie w 2014 roku miejsca w bolidzie Ferrari, bynajmniej ja tego nie chcę...


avatar
FERRARI19

14.10.2012 14:11

0

Ale z drugiej strony nie bardzo chce mi się wierzyć, że Alonso chciałby jeździć z Vettelem w jednym zespole, ale pokazałby wtedy kto jest tak naprawdę lepszym kierowcą :) Sądzę, że Vettel by dość regularnie wtedy przegrywał...


avatar
ForzaFerrari

14.10.2012 14:15

0

Właśnie Alonso bardzo by chciał jeździć w jednym zespole z Vettelem w Ferrari,wszystko odbywałoby się na jego warunkach i wtedy mógł by pokazać Niemcowi kto jest lepszy. W dodatku ubyłby mu jeden konkurent z konkurencyjnego zespołu.


avatar
Nietoperz3

14.10.2012 17:58

0

@13 też tak uważam że Massa jest jedynym godnym kierowcą i to prawda mimo tego że są inni dobrzy kierowcy z talentem.


avatar
Mat5

14.10.2012 18:02

0

I tak będzie znowu przegrywał z Alonso


avatar
baworak

14.10.2012 18:47

0

widać że Felipe w końcu się odnalazł w czerwonym bolidzie...usłyszeć"Fernando-Felipe is faster then you..."bezcenne


avatar
viggen

14.10.2012 19:04

0

@15 Bo na równych warunkach Alonso dostałby wciry :) Vettel nie pójdzie do Ferrari jeżdzić z Alonso. Nie ma takiej opcji. Niech Alonso przyjdzie do RBR :)


avatar
ForzaFerrari

14.10.2012 19:18

0

Nie byłbym taki pewny,że Vettel nie pójdzie do Ferrari jeździć z Alonso,dla mnie jest to prawdopodobne.


avatar
daveron

14.10.2012 19:32

0

Mysle, ze Ferrari jednak powinno sie pokusic o innego kierowce nr 2 , ktory jest w stanie zdobywac konkretne punkty i pozwalac walczyc Ferrari o mistrzostwo konstruktorow (co swietnie wyszlo Red Bullowi), a nie jedynie tluc sie w srodku stawki. Jeden dobry wyscig w Korei niczego nie zmienia, Felipe jezdzi bardzo slabo od czasu swojego powrotu, a to szmat czasu.


avatar
seb_1746

14.10.2012 19:45

0

Ciekawe czego nie bierzecie pod uwagę tego, że jakby Massa przyjeżdżał tuż za plecami Alonso to odbierałby punkty innym rywalom, w tym w niektórych wyścigach Vettelowi i na dzień dzisiejszy jeszcze prowadziłby Alonso


avatar
viggen

14.10.2012 19:53

0

To że Massa przez cały sezon jako królik doświadczalny jeżdzi to nikt nie widzi. Dlatego Brazylijczyk tak odstawał od Hiszpana. Hiszpan ustawiał bolid na weekend a Massa mu nowe części testował. Jak Ferrari nie ma już co testować, to Massa zaczął jechać. Ferrari było słabe przez pierwsze 3-4 wyścigi a potem już znalazło się w czołówce. Może nie byli wszędzie najszybsi ale zawsze byli konkurencyjni. Słaby bolid.....bajeczka wciskana przez Ferrari od początku sezonu.


avatar
Skoczek130

14.10.2012 20:23

0

Dla mnie TO ON jest MŚ 2008 roku - niezwykle cieszy mnie fakt, iż się poprawił i tym samym prawdopodobnie zapewnił sobie kontrakt. Powodzenia Filip w kolejnych startach! :))


avatar
Skoczek130

14.10.2012 20:23

0

I oby sezon 2013 był dla niego szczęśliwy. :))


avatar
Martitta

14.10.2012 21:08

0

@13.FERRARI19: 1 - Jak można Massy nie lubić?:) 2 - Też mam taką nadzieję i nie wierzę w to:) Felipe Massa to najlepszy drugi kierowca SF od zarania dziejów :) No... Może pominęłam Gilles'a V:) Ferrari dobrze wie, że na tę chwilę on jest idealny. Po co im punkty konstruktorów? Oni walczą o to tylko wtedy, kiedy już wyraźnie wskazuje na to sytuacja. I w sumie mają rację, bardziej opłaca się im tytuł kierowcy i poparcie Santandera w tym przypadku.


avatar
Martitta

14.10.2012 21:10

0

I tak dziwne, że przebili McLarena w tym roku...


avatar
RoninRonin

15.10.2012 10:05

0

Massa to druga liga. Czuje, że w Korei przetestował części na GP Indii albo w końcu załapał jak jeździć samochodem. Trochę późno w tym sezonie, uciekł z pod przysłowiowej kosy, również dlatego że Kubica ciągle nie gotowy.


avatar
Kazik

15.10.2012 10:08

0

26. Martitta Gilles V -drugim kierowcą ? Dwója z historii. On przypłacił życiem to,że nie brał pod uwagę bycie drugim kierowcą.


avatar
Martitta

15.10.2012 11:12

0

@29.Kazik - Na pewno nie było tak jak teraz jest z Massą. Rok 79 to dominacja Ferrari, szkoda, że przegrał wtedy majstra z Jodym.


avatar
viggen

15.10.2012 12:48

0

@28 RoninRonin - dlaczego piszesz głupoty, że Massa to druga liga? Nic w Korei nie przestestował bo ostatnie testy Ferrari były w Singapurze. Kubica nigdy nie będzie gotowy, bo nigdy nie będzie do końca sprawny. A jak będzie i przyjdzie do Ferrari będzie tam samo jeździł jak Massa lub podobnie - bo Alonso to nr 1. Po prostu w tym wyścigu Massa był lepszy i tyle.


avatar
Kazik

15.10.2012 13:08

0

30. Martitta tak przegrał tylko o 4 pkt.bo ówczesny system punktowania nie był zbyt sprzyjający kierowcom (liczyly się tylko cztery najlepsze rezultaty z pierwszej i drugiej części sezonu).Jakby nie bylo Gilles zawsze walczył z partnerem zespołowym (obojętnie kto by to nie był) nigdy się nie podkładał i porównywać jego roli do tego co obecnie robi Filipek w żaden sposób nie można.


avatar
polek1

15.10.2012 13:16

0

31 viggen Widzisz głupcze , nikt nie ocenia kierowcy po jednym wyścigu tak jak Ty . Spójrz szerzej na cały sezon , o ile potrafisz . A co do Kubicy , to wróżysz z fusów ?


avatar
viggen

15.10.2012 13:27

0

@33 Potrafię spojrzeć na cały sezon. Najpierw się doinformuj dlaczego Massa ma takie wyniki a dlaczego nie. To tak samo jakbym powiedział, że Kubica jest gorszy od Nicka bo tylko raz był wyżej od niego w tabelce na koniec sezony. Nie wroze z fusow. W Ferrari nie ma dwoch kierowcow na takich samych zasadach. Jezeli jeden jest nr1 to drugi jest pomagierem. Wiec jezeli Alonso jest nr1 to nawet Kubica mu nie pierdnie i bedzie jezdzil tak jak Massa, czyli pomoc i testowanie dla Hiszpana czesci. Kubica w Ferrari dopiero bedzie blyszczal jak bedzie nr1 a Alonso zostanie nr 2.


avatar
viggen

15.10.2012 13:30

0

Dobra napisze jeszcze raz bo znowu zaraz ktos po polsku nie zrozumie. @33 Potrafię spojrzeć na cały sezon. Najpierw się doinformuj dlaczego Massa ma takie wyniki a dlaczego nie. To tak samo jakbym powiedział, że Kubica jest gorszy od Nicka bo tylko raz był wyżej od niego w tabelce na koniec sezonu, a wiadomo ze to nie prawda. Suche fakty nie ma sie nic do prawdy.


avatar
polek1

15.10.2012 15:53

0

34 A co ty się tak spinasz ? I piszesz w kółko to samo ? Czyżby wyznajesz zasadę że kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą ? Wiesz ale siedząc w domu przed telewizorem gów.o wiesz który kierowca co testuje . Ale idąc tym tokiem rozumowania . Skoro Massa testował nowe rozwiązania Ferrari to zawsze był o krok przed Alonso , patrząc na tempo rozwoju czerwonych ? Pomyśl czasami logicznie , zanim w kółko będziesz powtarzał brednie gdzieś przeczytane . Poza tym no widzę kolego że doceniasz wartość Fernando skoro twierdzisz e nikt mu nie podskoczy . Tylko znowu myśląc logicznie , jak to stwierdzeni ma się do pozostałych Twoich antyalonsowskich wypocin ? Widzę miotasz się bardzo w swoich przemyśleniach w zaślepieniu w nienawiści do Hiszpana . Ale pisz więcej , przynajmniej jest śmiesznie !!!


avatar
viggen

15.10.2012 16:03

0

@36 W gimnazjum nie uczą czytać ze zrozumieniem ? Massa testował a Alonso się do weekendu przygotowywał. A dwa - może Twoja teoria byc bardzo blisko, skoro testował wiec na Korei był szybszy. Nie pisze o wielkosci jako Alonso jako kierowcy tylko o wielkosci jego stanowisko w Ferrari. Jakikolwiek kierowca w Ferrari jest nr 1 to żaden mu nie podskoczy. Tak jest w Ferrari. Dzisiaj Vettel jako nr 1 w Ferrari to Alonso tez by dostal w dupe. Nie jestem anyalonsowki! To Wy go koloryzujecie ale prawda jest calkiem inna polek1 - komu wczesniej kibicowales ?


avatar
viggen

15.10.2012 16:08

0

Po to się ogląda galerią i obserwuję tweetera żeby wiedzieć więcej niż to co w TV. Jeżeli Ty sie opierasz tylko na takiej wiedzy to nic dziwnego że nic nei wiesz.


avatar
polek1

15.10.2012 16:23

0

37 Taa Massa odwalał czarną robotę . Boże co za głupoty ! pomyśl - to co by się sprawdziło (poprawki) u Masy to niekoniecznie u Alonso że względu że jeden preferuje bolidy podsterowne a drugi nadsterowne Wiem ciężko przyznać że Alonso jest lepszy od Massy . Najlepiej wymyślać totalne głupoty . Jak byłem ostatnio , to nie było tutaj takich oszołomów . ech I pisz te swoje bajeczki o kierowcy nr 1 i nr 2 . Oczywiście ma to jakieś znaczenie . Ale w ostatnich wyścigach nie przeszkadzało to dla Felipe aby dobrze jechać .


avatar
viggen

15.10.2012 16:32

0

@35 Czy ja gdzieś napisałem, że Massa jest lepszy od Alonso. Czy Ty umiesz czytać? Chodzi mi o to, że Massa nie jest taką pizdą na jaką jest kreowany. Tak samo Alonso nie jest takim zajebistym kierowcą na jakiego jest kreowany. Mnie posądzasz o łykanie teorii a Ty łykasz teorię że Ferrari jest słabe a Alonso taczką wyścigi wygrywa. Testowanie bolidu pod siebie a pod kogoś to wiadomo że inna bajka. Tu chodzi raczej o dane praktyczne a nie z komputera. Poza tym jak wiesz, to na początku roku jeszcze podczas testów Alonso krzyczał, że Ferrari jest tak słabe że kazali mu zamknąć japę. Ferrari zapowiedziało, że w tym sezonie opracuje 3 bolidy. 1 miał być na Hiszpanie, jako poprawka tego chujowego, 2 na nowy sezon a 3 na 2014r jak beda nowe silniki. To kto mial to testowac ? Massa obecnie nie testowal nic bo nie musial. On musial sie przygotowac do weekendu. On musial pokazac nam kibicom, ze Massa jest wart pozostawienia go w Ferrari. To nie moja wina, ze to dobry kierowca ale facet bez jaj i nie potrafi zawalczyc. Dali Brazylijczykowi odetchnac i zeby sobie pojezdzil a od nowego sezonu znowu pewnie jako pomagier, chyba ze w koncu cos wywalczy w tym kontrakcie.


avatar
viggen

15.10.2012 16:35

0

Bo gdzie Ferrari teraz znajdzie dobrego nr 2, który nie będzie podskakiwał? Tylko w Brazylii są takie cipki, jak Baricz, który zamiast walczyć o nr 1 nawet w gorszym zespole to ciągle był cieniem Schumachera,


avatar
polek1

15.10.2012 18:38

0

40 A czy ja twierdzę że napisałeś że Massa jest lepszy od Alonso . Skąd ten pomysł ? Widzisz ja Massę uważam ze b.dobrego kierowcę , na pewno nie gorszego od Marka . A mim o to Alonso go zmiażdżył , czego nie potrafił zrobić Vettel z Webberem mimo niekwestionowanego kierowcy nr 1 z całym dobrodziejstwem - Tym większe uznanie dla Hiszpana się należą . A to tylko pokazuje że na pewno Ferrari jest i było na przestrzeni sezonu za RBR . O czym świadczą PP zwycięstwa czy podia w wyścigu A w sumie ciekawy jestem na jakiej podstawie stawiasz Ferrari na równi z RBR . Może poza twierdzeniem przeczytam także jakieś argumenty ? A bajeczkę o testowaniu , to zostaw dla siebie . No chyba że piszesz skecze dla kabaretu . A jeśli tak , to pomyliłeś adres hehehe A skoro o tym mowa , to zapewne też wiesz kto podczas weekendu wyścigowego testuje w Red Bullu ?


avatar
viggen

15.10.2012 19:00

0

@42 Nie porównuj Ferrari i RBR do siebie bo to całkiem inne zespoły. RBR walczy również o mistrzostwo w konstruktorach a Ferrari ma na to wylane. Przecież Ci tłumaczę, że Massa jest całkowicie na boku i nawet inżynier wyścigowy Massy pracuje na rzecz Alonso :) Słyszałeś co Button powiedział, gdy był łączony z Ferrari. Wysmiał ich i powiedział : "Mam wrażenie, że możesz się tam dostać i zostać bardzo ciepło przyjętym, ale wówczas przyjdzie Fernando i zacznie mówić w języku włoskim do inżynierów" A to może Ty mi napiszesz na jakiej podstawie uważasz, że RBR jest lepsz od Ferrari? Do wyścigu Singapuru włącznie. Proszę, napisz mi a się do nich ustosunkuję i zobacze jakie masz argumenty. Poza tym Webber to nie taka pipka jak Vettel. Pamiętasz jak wkoło prał brudy" Nieźle jak na kierowcę nr 2" Dlaczego Button potrafi walczyć z Lewisem Hamiltonem. A Alonso nie umiał ? He może na to mi odpowiesz? Button uważany przez wielu za kierowcę pokroju Massy a potrafił pokonać Hamiltona co się Alonso nie udało. W RBR wpierwszej kolejnosci najnowsze części dostaje Vettel ale oboję testują nowe części. Bo działają jak team, bo im zalezy na kasie z mistrzostw. Przyjrzyj się czasami i poćwicz z portalami zagranicznymi o F1 swoją wiedzę, bo sam Polsat to za mało. Tam masz filmiki, ujecia, zdjecia, raporty, wiedza techniczna i opisy rozwiazan zastosowanych przez rozne zespoly. Na Twiterze masz na biezaco informacje kto co testuje bo zespoly same to pisza.


avatar
viggen

15.10.2012 19:02

0

Pomyłka - napisałem Poza tym Webber to nie taka pipka jak Vettel Powinno być Poza tym Webber to nie taka pipka jak Massa.


avatar
polek1

15.10.2012 19:19

0

Taa Webber to nie pipka jak piszesz hehhe -dobry jesteś ! Tytuł oddał walkowerem na pierwszym zakręcie wczorajszego wyścigu i Ty piszesz takie bajeczki . Massa też się stawiał z początku Ja tam nie widzę żadnej różnicy . Widzę kolego że znowu zaczynasz pierniczysz o wszystkim . A więc o niczym . Prosisz o faktu , ja je ci podałem wyżej Mogłeś się ustosunkować Ale widzę że zabrakło Ci kontrargumentów i poczęstowałeś mnie swoim barwnym wpisem - No tak Twój styl . Brawo !!! To co mówi Button i to na jakim kanale oglądam F1 nijak się ma do omawianego wątku , więc to przemilczę . Ja czekam na merytoryczne argumenty i mało mnie obchodzi gdzie czerpiesz swoja wiedzę o F1 . Po prostu przestań lać wodę na młyn i się ją wykaż


avatar
viggen

15.10.2012 20:07

0

@45 Taa Webber to nie pipka jak piszesz hehhe -dobry jesteś ! Tytuł oddał walkowerem na pierwszym zakręcie wczorajszego wyścigu i Ty piszesz takie bajeczki . Masz na to dowód, że oddał? No, masz? Webber nie pierwszy raz źle startuje. Napisałeś Widzę kolego że znowu zaczynasz pierniczysz o wszystkim . A więc o niczym . Prosisz o faktu , ja je ci podałem wyżej Mogłeś się ustosunkować Ale widzę że zabrakło Ci kontrargumentów i poczęstowałeś mnie swoim barwnym wpisem - No tak Twój styl . Brawo !!! Odp Gdzie ten fakt? Gdzie jakis dowód? Ja nic nie widze, abyś coś udowodnił. Piszesz swoje dziwne stwierdzenia : " Poza tym no widzę kolego że doceniasz wartość Fernando skoro twierdzisz e nikt mu nie podskoczy . Tylko znowu myśląc logicznie , jak to stwierdzeni ma się do pozostałych Twoich antyalonsowskich wypocin ?" Ja pisze o chlebie a Ty o niebie. Skoro twierdzisz że Ferrari jest słabsze od RBR to proszę udowodnij mi to!! Ty pierwszy napisałeś więc teraz mi to udowodnij. Sucha tabelka to nie fakty. Nie odwracaj kota ogonem.


avatar
polek1

15.10.2012 20:17

0

A Ty nie przekręcaj kota ogonem . Ja Ciebie pierwszy poprosiłem o fakty ! Ale skoro ich nie masz , to nie widzę sensu dalej ciągnąć ten temat ! zagnam !!! Wracaj na onet . Tam może błyśniesz swoją "wiedzą " , ale nie tu !


avatar
viggen

15.10.2012 20:25

0

A jak na spokojnie przeczytasz wszystkie wypowiedzi od poczatku zanim sie nie wypowiedziales nigdzie nie napisalem zle na Alonso i nigdzie go nie oczernilem. Napisalem prawde jak wyglada w Ferrari. To miedzy moimi wypowiedziami bylo same fantazje ze jak Vettel pojdzie to Alonso mu pokaze gdzie raki zimuja, ze w koncu gowniarz zobaczy co to jest mistrz itp


avatar
viggen

15.10.2012 20:26

0

W którym poście chciałeś ode mnie fakty ? I jakie ?


avatar
polek1

15.10.2012 20:31

0

48 Ty zaś stwierdziłeś że jak Vettel będzie nr 1 w Ferrari to zniszczy Alonso . Więc w czym problem ? 49 Poczytaj sobie posty , to odnajdziesz


avatar
viggen

15.10.2012 20:36

0

Bo w Ferrari kierowca nr 1 niszczy drugiego. Czy my oglądamy inny sport? To są kierowcy na równym poziomie ale nr1 ma całe wsparcie zespołu. Tylko tak jest w Ferrari obecnie. Drugi kierowca ma gowno do gadania. Zobacz sobie rok 2008, gdy postawili na "slabego" Masse to przycmił mistrza z roku 2007 Raikkonena. Wiec jak Alonso bedzie nr 1 w Ferrari to zniszczy Vettela a i na odwrót. Teraz rozumiesz co napisałem ? Jakie chcesz fakty? O ktore Ci pytanie chodzi ?


avatar
polek1

15.10.2012 20:40

0

51 Odpowiadając na pytanie , Ja się tylko ustosunkowałem się do Twojego wpisu 48 Jeśli chodzi o drugie , to przejrzyj temat . Tam wszystko jest


avatar
viggen

15.10.2012 20:55

0

@52 Miedzy moimi wypowiedziami byly same fantazje dlatego sie odezwalem - miedzy moimi wypowiedziami! A druga część Nie to Ty przejrzyj o ktore Ci pytanie chodziło. Co ja mam Ci udowodnic? Ty wiesz na co mam Ci odpowiedziec. Ja jestem zbyt leniwy zeby caly temat przegladac i czytac Twoje wypowiedzi. Wiec co chcesz abym udowodnił?


avatar
polek1

15.10.2012 20:56

0

Ja też jestem leniwy


avatar
viggen

15.10.2012 21:11

0

No ok, to teraz napisz mi na moje pytanie, komu wczesniej kibicowales przed Alonso ? Zadałem Ci kilka wpisów wcześniej


avatar
Martitta

16.10.2012 00:44

0

@32.Kazik - Tak, zgadzam się. Widzę, że trochę niespójnie to napisałam, więc wyjaśniam, jak miało być. Massa jest dla Ferrari dobrym kierowcą, bo idealnie wpasowuje się w sytuację kierowcy nr2. Gilles za to był świetnym kierowcą, bo zdobywał punkty tak samo jak jego partner i nie pozwolił się zepchnąć na taką pozycję. O to mi chodziło. Pozdrawiam


avatar
Martitta

16.10.2012 00:59

0

@viggen - Przeczytałam waszą konwersację i widzę, że znowu rozwalasz użytkowników:P Hehe Pozdrawiam:)


avatar
polek1

16.10.2012 18:14

0

Jak w Trollmandii , troll klaszcze trollowi !!!! Zabawna jesteś dziewczę . Widzę znalazła sie kolejna pożal się Boże fankaVettela !!!! hehehe


avatar
Skoczek130

16.10.2012 20:33

0

@viggen - oglądasz MotoGP?? Jeśli tak, to zapewne wiesz, jak wygląda rywalizacja Lorenzo i Spiesa. To dobitny przykład olania jednego zawodnika kosztem drugiego. Z Felipe raczej tak nie jest, co nie znaczy, że zespół poświęca mu równie dużo czasu, co Hiszpanowi. Ale nie będę tutaj rodził teorii spiskowych. Alonso to wybitny kierowca. Pzdr


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu